VF_honlap (3)

Komplex felmérés vagy egyfókuszú felmérések?

Sikeresen lezajlott 100 perces, díjmentes, online szakmai rendezvényünk, melyen az volt a fókuszban, hogyan kaphattok átfogó képet a vállalatról cégvezetőként, HR vezetőként.

A vállalatok évről-évre, vagy akár többször is méréseket, diagnózisokat készítenek. Megmérik a dolgozói elégedettséget, a motivációt, a szervezeti kultúrát, pillanatnyi hangulatot, 360 fokos méréseket, vagy különböző minősítésekhez készülnek dolgozói felmérések, vagy a jogszabályok miatt, az ESG jelentés kapcsán csinálnak pszichoszociális felmérést, vagy egy-egy témára fókuszálva állítanak össze méréseket. Ezek egy-egy területre alapos rálátást adnak, de átfogó képet a szervezetről nem nyújtanak, szemben a komplex felmérésekkel, melyek a teljes szervezeti működésről jó diagnózist adnak.

Az AnalyticHill Diagnózisa felületet biztosít egy ilyen komplex méréshez, melynek alapja Jim Collins kutatása a kiváló vállalatokról. A felmérés eredményeként egyéni, csapat és szervezet szintjén, szervezeti egységenként ad rálátást, hogy a kiválósági jellemzőkben hol tart a cég. Emellett mély elemzést ad a munkavállalói motivációról és a szervezeti potenciálokról. Az eredmények alapján komplex fejlesztési tervek állíthatóak össze, az eredmény értékelés már önmagában szervezetfejlesztő eszköz, és egyúttal megfelel az ESG jelentés pszichoszociális felmérés iránt támasztott követelményeinek is.

Szakmai előadásunkról készített videófelvételek
megtekinthetőek az alábbi videókra kattintva.

55 perces, lényegesebb gondolatokat tartalmazó verzió
1 óra 24 perces teljes felvétel

Amennyiben szeretnéd mélyebben megismerni ezt a módszertant, amelyet már három magyar egyetem is oktat, itt találsz további információkat:


Esemény regisztráció

Csatlakozz hozzánk egy online szakmai rendezvényre, ahol megmutatjuk,

  • hogyan kaphatsz átfogó képet vállalatodról cégvezetőként, HR vezetőként;
  • hogyan segíthet az AnalyticHill Vállalti Kiválóság Diagnózisa, ha mérés és stratégia alapján szeretnéd összeállítani a vállalati fejlesztési programokat;
  • mi lehet a megoldás, ha csak egy szervezeti egységéről szeretnél pontos képet kapni.

Szánj rá 100 percet, és ismerd meg a több mint 100 vállalat által alkalmazott Vállalati Kiválóság Diagnózist!

VUCA vagy BANI, esetleg RUPT vagy TUNA világban élünk?… Egy biztos, hogy egyre gyorsabban és hektikusabban változik a világunk. Ahhoz, hogy jó döntéseket hozzunk, mérésre van szükségünk.

A vállalatok évről-évre, vagy akár többször is méréseket, diagnózisokat készítenek. Megmérik a dolgozói elégedettséget, a motivációt, a szervezeti kultúrát, pillanatnyi hangulatot, 360 fokos méréseket, vagy különböző minősítésekhez készülnek dolgozói felmérések, vagy a jogszabályok miatt, az ESG jelentés kapcsán csinálnak pszichoszociális felmérést, vagy egy-egy témára fókuszálva állítanak össze méréseket. Ezek egy-egy területre alapos rálátást adnak, de átfogó képet a szervezetről nem nyújtanak, szemben a komplex felmérésekkel, melyek a teljes szervezeti működésről jó diagnózist adnak.

Az AnalyticHill Diagnózisa felületet biztosít egy ilyen komplex méréshez, melynek alapja Jim Collins kutatása a kiváló vállalatokról. A felmérés eredményeként egyéni, csapat és szervezet szintjén, szervezeti egységenként ad rálátást, hogy a kiválósági jellemzőkben hol tart a cég. Emellett mély elemzést ad a munkavállalói motivációról és a szervezeti potenciálokról. Az eredmények alapján komplex fejlesztési tervek állíthatóak össze, az eredmény értékelés már önmagában szervezetfejlesztő eszköz, és egyúttal megfelel az ESG jelentés pszichoszociális felmérés iránt támasztott követelményeinek is.

A webinaron való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött!

Időpont: 2025. március 11. 14:00-15:40
Helyszín: Online (Zoom)

A webinart vezeti:

Tanner Anett Paula
partner
szervezetfejlesztő
trénercoach, facilitátor

Végzettségét tekintve közgazdász, emberi erőforrás tanácsadó. Korábban közel 20 évig magyar vállalatok felsővezetőjeként tanácsadási, IT, logisztikai és szolgáltató szektorokban dolgozott, operatív, gazdasági és humán területeken. Emellett egyetemi közegben óraadóként gyakorlatorientált pénzügyi menedzsment ismereteket oktatott. Egy coaching folyamat eredményeként fogalmazta meg, hogy „jobban szereti az embereket, mint a számokat”. Azóta több hazai és nemzetközi képzésben vett részt és sokrétű tapasztalatát és tudását hasznosítva szervezetek és vezetők fejlesztésével foglalkozik. Emellett coachok, trénerek módszertani továbbképzésében, valamint egy ICF akkreditált ACSTH coach képzésben trénerként is részt vesz.

Comments are closed.